problems clearing cache file /var/www/vhosts/gortyna.gov.gr/httpdocs/cache/refTableSQL/7aee87e9a79e198ffeee67963016db3fproblems clearing cache file /var/www/vhosts/gortyna.gov.gr/httpdocs/cache/refTableSQL/436361124e92e1d2002938fcaaff2a8aproblems clearing cache file /var/www/vhosts/gortyna.gov.gr/httpdocs/cache/refTableSQL/85f9e0f38a08d2fdfc1f9970e0d09f39 Ενημέρωση Σχετικά με την Υποβολή Αιτήσεων από τους Σεισμόπληκτους για τις Αποζημιώσεις και την Διενέργεια Αυτοψιών σε Κτίρια που Έχουν Υποστεί Ζημιές
Ενημέρωση Σχετικά με την Υποβολή Αιτήσεων από τους Σεισμόπληκτους για τις Αποζημιώσεις και την Διενέργεια Αυτοψιών σε Κτίρια που Έχουν Υποστεί Ζημιές Εκτύπωση

 

 

Με τα ΦΕΚ 4646/Β΄/7-10-2021, 4911/Β΄/22-10-2021, 4912/Β΄/22-10-2021, οριοθετήθηκαν οι σεισμόπληκτες περιοχές του Δήμου Γόρτυνας και καθορίστηκαν οι διαδικασίες βάσει των οποίων οι δικαιούχοι μπορούν να διεκδικήσουν οικονομική ενίσχυση/ αποζημίωση ως:

 

  • έναντι στεγαστικής συνδρομής, για κτίρια που έχουν υποστεί ζημιές λόγω της σεισμικής δραστηριότητας
  • αποζημίωση οικοσκευής
  • απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ

 

 

 

Ως εκ τούτου, οι σεισμόπληκτοι δημότες μας μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις τους μέσω της πλατφόρμας https://arogi.gov.gr, η οποία είναι ήδη ανοικτή για τους δικαιούχους από την Δημοτική Ενότητα Αγίας Βαρβάρας και στην οποία ενσωματώνονται σταδιακά και οι υπόλοιπες σεισμόπληκτες περιοχές του Δήμου μας. Εντός των επόμενων ημερών, όλοι οι δικαιούχοι θα έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν τις αιτήσεις τους μέσω της πλατφόρμας.

Οι σεισμόπληκτοι των οποίων οι οικίες και επιχειρήσεις δεν έχουν ελεγχθεί ακόμα από κλιμάκια μηχανικών, σύμφωνα με το ΦΕΚ 4646, Τεύχος Β΄/7-10-2021, πρέπει να υποβάλουν αίτηση για διενέργεια αυτοψίας στην Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Κεντρικής Ελλάδας (Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Κ.Ε.), με τα εξής δικαιολογητικά:

 

  1. Αίτηση προς την ΔΑΕΦΚ (δείτε την σχετική φωτογραφία)
  2. Τίτλος/οι ιδιοκτησίας ακινήτου/ων
  3. Φωτογραφίες πληγέντος κτιρίου (με υπογραφή του ιδιοκτήτη)
  4. Οδοιπορικό σκαρίφημα (χάρτης/σχεδιάγραμμα, από όπου να προκύπτει η ακριβής τοποθεσία του ακινήτου, ώστε να είναι εφικτός ο εντοπισμός του από τα κλιμάκια μηχανικών)

 

 

 

 

Οι αιτήσεις αποστέλλονται στην Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Κ.Ε. με τους εξής τρόπους:

 

  • Α) Μέσω ταχυδρομείου, με συστημένο φάκελο, προς την Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Κ.Ε., στην διεύθυνση: Ι. Κόνιαρη 43, Τ.Κ. 11471, Αθήνα.
  • Β) Μέσω e-mail, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

 

Οι αιτήσεις για την διενέργεια αυτοψίας σε κτίρια που έχουν πληγεί, πρέπει να υποβληθούν εντός 6 μηνών.

 

Σχετικά Αρχεία

Αρχείο pdf (174 KB)
ΑΙΤΗΣΗ ΑΥΤΟΨΙΑΣ