problems clearing cache file /var/www/vhosts/gortyna.gov.gr/httpdocs/cache/refTableSQL/7aee87e9a79e198ffeee67963016db3fproblems clearing cache file /var/www/vhosts/gortyna.gov.gr/httpdocs/cache/refTableSQL/436361124e92e1d2002938fcaaff2a8aproblems clearing cache file /var/www/vhosts/gortyna.gov.gr/httpdocs/cache/refTableSQL/85f9e0f38a08d2fdfc1f9970e0d09f39
Ενημέρωση Σχετικά με την Υποβολή Αιτήσεων από τους Σεισμόπληκτους για τις Αποζημιώσεις και την Διενέργεια Αυτοψιών σε Κτίρια που Έχουν Υποστεί Ζημιές |
![]() |
Με τα ΦΕΚ 4646/Β΄/7-10-2021, 4911/Β΄/22-10-2021, 4912/Β΄/22-10-2021, οριοθετήθηκαν οι σεισμόπληκτες περιοχές του Δήμου Γόρτυνας και καθορίστηκαν οι διαδικασίες βάσει των οποίων οι δικαιούχοι μπορούν να διεκδικήσουν οικονομική ενίσχυση/ αποζημίωση ως:
Ως εκ τούτου, οι σεισμόπληκτοι δημότες μας μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις τους μέσω της πλατφόρμας https://arogi.gov.gr, η οποία είναι ήδη ανοικτή για τους δικαιούχους από την Δημοτική Ενότητα Αγίας Βαρβάρας και στην οποία ενσωματώνονται σταδιακά και οι υπόλοιπες σεισμόπληκτες περιοχές του Δήμου μας. Εντός των επόμενων ημερών, όλοι οι δικαιούχοι θα έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν τις αιτήσεις τους μέσω της πλατφόρμας. Οι σεισμόπληκτοι των οποίων οι οικίες και επιχειρήσεις δεν έχουν ελεγχθεί ακόμα από κλιμάκια μηχανικών, σύμφωνα με το ΦΕΚ 4646, Τεύχος Β΄/7-10-2021, πρέπει να υποβάλουν αίτηση για διενέργεια αυτοψίας στην Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Κεντρικής Ελλάδας (Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Κ.Ε.), με τα εξής δικαιολογητικά:
Οι αιτήσεις αποστέλλονται στην Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Κ.Ε. με τους εξής τρόπους:
Οι αιτήσεις για την διενέργεια αυτοψίας σε κτίρια που έχουν πληγεί, πρέπει να υποβληθούν εντός 6 μηνών.
Σχετικά ΑρχείαΑρχείο pdf (174 KB) |